Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Ruszyły zapisy do V edycji przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.

SEE SAY 3

Do 19 października będzie można zgłaszać swoje portfolio w jednej (lub więcej) z 17 kategorii kreatywnych. Wśród zgłoszonych prac zostanie zaproszonych 150 młodych twórców na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności. W tym roku konsultacji będzie udzielało około 50 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi dyrektorów kreatywnych agencji, a także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, domów produkcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.
Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe. Czego mogą spodziewać się młodzi twórcy? Profesjonalnej informacji zwrotnej dotyczącej projektów, cennych rad, mentoringu, a nawet propozycji współpracy.

SEE SAY 1

Oliwia Gede-Niewiadomska, dyrektorka kreatywna/artystyczna z magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK, o swoich doświadczeniach jako ekspert See&Say:
„Do pracy w naszej redakcji szukamy osób autentycznych, z nieszablonowym myśleniem i głową pełną pomysłów. Wielu tych, z którymi współpracujemy w KUKBUK, poznałam przy okazji przeglądów portfolio See&Say. W moich kategoriach (Graphic Design, Ilustracja) prezentowane prace są na bardzo wysokim poziomie, a za nimi stoi człowiek pełen pasji i chęci do działania. See&Say to wspaniała inicjatywa dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży kreatywnej. Daje gwarancję, że będą to kroki w dobrym kierunku!”
W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl . Udział jest bezpłatny.

„See&Say to nie tylko możliwość spotkania przyszłych pracodawców z twórcami, ale przede wszystkim zastrzyk pozytywnej energii do działania i rozwijania swojego talentu. Namówiliśmy do tych konsultacji wybitnych specjalistów z branży. Warto wykorzystać tę szansę i zaprezentować im swoje portfolio. Szczególnie, że odbywa to się w miłej, niestresującej atmosferze. – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.

Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na wernisażu w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.

Konsultacje będą udzielane w następujących kategoriach:

1. Animacja
2. Audio
3. Copywriting
4. Creative Technology
5. Creative Writing
6. Event
7. Fotografia
8. Gra
9. Graphic Design
10. Ilustracja
11. Instalacja/Videoinstalacja
12. Moda
13. PR
14. Product Design
15. Reklama
16. Social Media
17. Video

Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design
Patroni Medialni: i-D , K Mag, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Kraków, ASP Łódź, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy

 

Aktualności

Studiuj na School of Form. Dowiedz się, jak obniżyć czesne nawet o 50% lub 100%.

Dowiedz się więcej

Zapisz się na newsletter

i otrzymuj informacje o nowościach w ofercie School of Form: warsztatach, wykładach oraz wydarzeniach.