Wspólnie z Gazetą Wyborczą oraz firma Amica zapraszamy na warsztaty w ramach konkursu zaprojektowanepoludzku.pl. Celem całego projektu jest EDUKACJA – UPOWSZECHNIANIE – WYRÓŻNIENIE projektowania, które w centrum zainteresowania stawia człowieka, jego potrzeby, zachowania, zwyczaje, wartości. Na warsztatach chcemy metodą design thinking (myślenie projektowe) i w zróżnicowanym zespole popracować nad koncepcją „Domu zaprojektowanego po ludzku”. Kolejna edycja warsztatów odbędzie się już 22 listopada w School of Form w Poznaniu.
Design Thinking to 5 etapowy proces, który pozwala doskonale łączyć wiedzę praktyczną i doświadczenie z przyswajaniem aspektów merytorycznych związanych z umiejętnym rozwiązywaniem problemów i projektowaniem skutecznych rozwiązań.
Kogo zapraszamy na warsztaty?
projektantów
architektów
przedsiębiorców
studentów
wszystkich, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia skutecznych rozwiązań.
Aby wziąć udział w warsztatach wystarczy dobre nastawienie, otwarta głowa, chęć współpracy i dzielenia się doświadczeniami.
Jakie umiejętności pozyskasz?
poznasz design thinking od kuchni,
w praktyce wykorzystasz proces i narzędzia do rozwiązania konkretnego wyzwania,
poznasz nowe narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać również po warsztatach w swojej codziennej pracy,
nabędziesz nowe nawyki i umiejętności, które poszerzą Twoją perspektywę i zwiększą produktywność (wywiady z klientami, szybkie prototypowanie i testowanie),
poznasz nowych ciekawych ludzi.
Ramowy program warsztatów:
1. Krótki wstęp teoretyczny
2. Okrywanie
3. Definiowanie wyzwania
4. Tworzenie rozwiązań
5. Prototypowanie
6. Testowanie
7. Prezentacja i podsumowanie
Warsztaty będą odbywać się w dniu 22.11.2018 w godzinach 10.00-17.00 w Poznaniu.
Miejsce: School of Form, ul. Głogowska 18, Poznań, sala 18
Organizator: Gazeta Wyborcza (AGORA SA)
Partnerzy: Amica, School of Form Uniwersytetu SWPS
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Prosimy o zapisy poprzez formularz zamieszczony poniżej.
Limit miejsc: 20 osób
Prowadzący warsztaty
Piotr Grocholiński
posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Współzałożyciel społeczności "Klientocentryczni" skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking/service design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji.