Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Studenci School of Form rozpoczęli w październiku kolejny fakultet w ramach programu komercyjno-dydaktycznego. Tym razem opracowują rozwiązania na potrzeby marki kosmetycznej tołpa. Finałowa prezentacja przewidziana jest na początek letniego semestru.

tolpa 6

Zadania, jakie marka stawia studentom School of Form wpisują się w ideę i manifest marki tołpa, czyli bardziej przemyślaną codzienność. Przemyślaną, w znaczeniu życia bardziej świadomego, bez nadmiaru rzeczy. To działania marki, które wspierają mądre wybory konsumenckie. Świadomą pielęgnację.
W ramach zajęć studenci mają okazję przygotować się do sztuki rozmów z klientem na każdym etapie pracy projektowej – od pierwszego spotkania, poprzez brief, przeprowadzenie i analizę badań, prototypowanie, aż do końcowej prezentacji dla klienta oraz mediów.

produkty 29

O tym, z jakimi wyzwaniami mierzą się studenci, na jakie pytania szukają odpowiedzi i które potrzeby starają się zaspokoić swoimi projektami – odpowiemy podsumowując współpracę.



 

 

Aktualności

Studiuj na School of Form. Dowiedz się, jak obniżyć czesne nawet o 50% lub 100%.

Dowiedz się więcej