Codziennie jesteśmy atakowani setkami porad, które mają rozwiązać nasze problemy i poprawić dobrostan. W pogoni za szczęściem jesteśmy w stanie uwierzyć we wszystko. ‘hæppi to kompleksowy projekt identyfikacji wizualnej oraz komunikacji marki, która oferuje swoim klientom produkt zwiększający odczuwane przez nich szczęście. Celem autorki jest zwrócenie uwagi odbiorcy na problematykę szczęścia oraz inspiracja do zadawania pytań, kwestionowania stanu zastanego i szukania nowych rozwiązań.
więcje informacji: https://www.haeppi.co/
- Praca dyplomowa
‘hæppi. szczęście instant - Materiały
projekt cyfrowy, wydruki
Projektant: Magdalena Naja
Specjalność: Communication Design, rok ukończenia: 2019
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 601 855 958
Promotorzy
- Honza Zamojski
- Dawid Wiener (psychologia)