Przez bliskie usytuowanie struktur mózgowych odpowiadających za lęk i przyjemność ludzie są w stanie odczuwać jednocześnie pozytywne i negatywne emocje. Fani horrorów pożądają idącej w parze ze strachem euforii wywołanej przez adrenalinę. Koncept gry Get Away powstał właśnie dla takich odbiorców. Podczas trzymającego w napięciu pobytu w podziemnych tunelach gracz obserwuje własny puls. Uświadamia sobie, jak zmienia się jego tętno, gdy odczuwa strach, i dzięki temu ma możliwość regulowania swoich emocji.
Praca dyplomowa
Get Away: lęk i przyjemność w kontekście prototypu gry komputerowej
Projektant: Weronika Strzelczyk
Specjalność: Communication Design, rok ukończenia: 2020
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 883 970 306
Promotorzy
- Jarosław Kowalczyk
- dr Anita Basińska
Projektant: Wiktoria Stroisz
Specjalność: Communication Design, rok ukończenia: 2020
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.+48 794 573 666
Promotorzy
- dr. hab. Bianka Rolando, prof. Uniwersytetu SWPS
- dr Anita Basińska