Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Przez bliskie usytuowanie struktur mózgowych odpowiadających za lęk i przyjemność ludzie są w stanie odczuwać jednocześnie pozytywne i negatywne emocje. Fani horrorów pożądają idącej w parze ze strachem euforii wywołanej przez adrenalinę. Koncept gry Get Away powstał właśnie dla takich odbiorców. Podczas trzymającego w napięciu pobytu w podziemnych tunelach gracz obserwuje własny puls. Uświadamia sobie, jak zmienia się jego tętno, gdy odczuwa strach, i dzięki temu ma możliwość regulowania swoich emocji.

 stroisz strzelczyk 1

stroisz strzelczyk 2

stroisz strzelczyk 4

Praca dyplomowa

Get Away: lęk i przyjemność w kontekście prototypu gry komputerowej

Projektant: Weronika Strzelczyk

Viktoriia Petik

Specjalność: Communication Design, rok ukończenia: 2020
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 883 970 306

Promotorzy

  • Jarosław Kowalczyk
  • dr Anita Basińska

Projektant: Wiktoria Stroisz

Viktoriia Petik

Specjalność: Communication Design, rok ukończenia: 2020
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.+48 794 573 666

Promotorzy

  • dr. hab. Bianka Rolando, prof. Uniwersytetu SWPS
  • dr Anita Basińska