Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

To kompleksowy projekt identyfikacji wizualnej dla firmy transportowej Xinyuan, działającej na terenie Chińskiej Republiki Ludowej. Celem autorki było stworzenie koncepcji, która pozwoli firmie wpisać się w strategię One Belt, One Road, inicjatywę władz chińskich, której celem jest reaktywacja Jedwabnego Szlaku i rozbudowa infrastruktury łączącej Chiny, Azję Środkową, Bliski Wschód, Afrykę i Europę. Identyfikacja zaproponowana przez autorkę jest czytelna w każdym z tych obszarów kulturowych, operuje rodzajem alfabetu zbudowanego ze śladów kół.

one belt one road 1

one belt one road 4

  • projektant: Yidan Wan
  • promotorzy: Honza Zamojski, Beata Wilczek (psychologia)

Zapisz się na newsletter

i otrzymuj informacje o nowościach w ofercie School of Form: warsztatach, wykładach oraz wydarzeniach.