Artur Cińcio studiował commmunication design, ale dyplom zrobił z mody. W rezultacie w pracowni fashion powstał „Totem” – interdyscyplinarny projekt łączący praktykę krawiecką i studium komunikacji, usytuowany na pograniczu performance’u artystycznego.
Inspiracją do stworzenia kolekcji była estetyka polskiej ulicy. Projektant uważnie przyglądał się miejskim detalom, koncentrując się na tych z pozoru nieciekawych i odpychających: wszechobecnym betonowym płytom, nadmiernie zagęszczonym szyldom, nieciekawym witrynom sklepowym, falistej blasze, przepełnionym śmietnikom. Jednocześnie eksplorował estetykę kampu, w której kicz zostaje wyniesiony do rangi sztuki, a hiperstylizacja i ekscentryzm stają się wyznacznikami piękna.
Projektant: Artur Cińcio
Promotorzy: Kris Łukomski, Agnieszka Jacobson-Cielecka, Joanna Malinowska
Materiały: ubrania (tkaniny): ortalion, bawełna, folia etc.
Interesujący projekt?
Poznaj specjalność communication design