Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Tematem projektu jest zagadnienie przenikania mediów. To seria 12 plakatów fotograficznych, w które po wświetleniu w nie projekcji zmieniają lub nabierają znaczenia. Plakaty komentują współczesną rzeczywistość i relacje międzyludzkie. Ich język graficzny nawiązuje do klasyków polskiej szkoły plakatu, posługuje się gestem, ręcznym znakiem. Jednak by osadzić projekt w teraźniejszości, autorzy posłużyli się współczesnymi mediami. Połączenie drukowanej fotografii oraz światła stworzyło specyficzną rzeczywistość projektu.

Projektantka: Dominika Palczewska
współpraca: Jakub Wilczewski
Promotorzy: Edgar Bąk (Communication Design), Ewa Klekot (Antropologia)
Materiał, wymiary: 12 wydruków na papierze formatu A0, prezentacja multimedialna z 4 rzutników

Interesujący projekt?
Poznaj specjalność Communication Design

Zapisz się na newsletter

i otrzymuj informacje o nowościach w ofercie School of Form: warsztatach, wykładach oraz wydarzeniach.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.