Tematem pracy jest identyfikacja wizualna firmy jubilerskiej JK Jewellery. Jest to spójny system, opierający się na geometrycznych formach, które mają odzwierciedlenie we wzornictwie firmy. Główną inspiracją do powstania projektu były szlify diamentowe, złoto oraz struktury kamieni. By zobrazować jak działa komunikacja wizualna, stworzone zostały wizytówki, metki, katalog, opakowania, strona internetowa oraz plakaty. Zrealizowana została również sesja katalogowa oraz produktowa. Stworzony system wizualny spełnia swoją podstawową funkcję czyli odróżnia i identyfikuje firmę, ale również określa wartości, z jakimi chce być kojarzona. Minimalizm oraz prostota obecne w projekcie są świadomym wyborem, który jest wynikiem badań semiotycznych przeprowadzonych przez autorkę.
Projektantka: Kamila Koźmiańska
Promotorzy: Edgar Bąk (Communication Design), Norbert Leśniewski (Filozofia)
Wymiary:
wizytówki: 90mm x 50mm
metki: 90mm x 50mm
katalog: 148mm x 210mm
plakaty: 420mm x 594mm
Interesujący projekt?
Poznaj specjalność communication design