Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Projekt dotyczył zmiany identyfikacji wizualnej marki, co w konsekwencji miało doprowadzić do zmiany nastawienia konsumentów wobec niej. Na podstawie analizy rynku, potencjalnych odbiorców oraz projektów firmy i osoby projektantki powstała nowa wersja logotypu i nowe materiały reklamowe. Skuteczność zmiany identyfikacji potwierdzono w wywiadach z grupą badanych, którzy wyrazili swoją opinię na temat marki przed i po zmianie, a także z osobami, które nie miały wcześniej styczności z tą marką.
Projekt dotyczył zmiany identyfikacji wizualnej marki, co w miało doprowadzić do zmiany jej postrzegania przez konsumentów.

Projuektantka: Emilia Grzesińska

Promotorzy: Kris Łukomski (Communication Design), Dawid Wiener (Psychologia)
Materiały: 4 książeczki, brand book/research book, proces pracy, kalendarz, lookbook, dokument, wizytówki, karta podziękowań, koperty na listy, koperty na zaproszenia/podziękowania, metki cenowe – opakowania, torby, 3 plansze

Interesujący projekt?
Poznaj specjalność communication design

Zapisz się na newsletter

i otrzymuj informacje o nowościach w ofercie School of Form: warsztatach, wykładach oraz wydarzeniach.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.