Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Wyzwaniem, przed jakim stanęli studenci III roku wzornictwa, było stworzenie koncepcji nowego sposobu prezentacji B2B dla dwóch podstawowych grup produktów: paneli podłogowych oraz płyt do produkcji mebli i aranżacji wnętrz marki Egger.

Projekt rozpoczął briefing w fabryce w Niemczech, który umożliwił poznanie zasobów firmy, procesu produkcji, portfolio produktów oraz aktualnego sposobu prezentacji oferty. Na kolejnym etapie prac studenci dokumentowali aktywność głównych konkurentów oraz przeprowadzili serię wywiadów w środowisku przedstawicieli handlowych oraz architektów. Wnioski z analiz przybrały formę kilkunastu koncepcji nowych form, treści i narzędzi prezentacji, które zostały omówione podczas interaktywnej sesji warsztatowej z udziałem specjalistów firmy EGGER. Wybrane idee – od modułowych rozwiązań ułatwiających pokazanie różnorodności asortymentu, poprzez angażujące odbiorców nowoczesne technologie, po multisensoryczne widowisko - przeszły do etapu prototypowania. Zakończeniem projektu było spotkanie ze specjalistami firm EGGER, w trakcie którego studenci prezentowali wpracowane koncepty strategiczne wraz z makietami i uzasadnieniem. 

 MG 9077